nama pelakon terima aku seadanya

Drama Terima Aku Seadanya Mengisahkan seorang gadis yang asalnya berbadan kurus dan tibab-tiba menjadi gemuk dengan berat badan melebihi 90kg. Drama ini disiarkan semula di TV3 pada 11 September.


Seadanya Aku 2020 Episod 1 Youtube

Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku NANTIKAN drama terbaru berjudul Seadanya Aku hasil karya Rissa Ahdiya bakal bersiaran di slot Akasia TV3.

. Nikita Mirzani mendapatkan teror. Menampilkan pelakon seperti Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar dan ramai lagi. Pelakon Pelakon utama Azlee Khairi sebagai Zarul Zara Zya sebagai Aufiya Redza Rosli sebagai Taufik Elvina Mohamad sebagai Wina Dayana Roza sebagai Zureen Pelakon pembantu Sharifah Husna sebagai Eliza Ainina Ahmad B sebagai Salma Norish Karman sebagai Kartina Jasmin Hamid sebagai Jumah Fadlan Hazim sebagai Hadi Azri Iskandar sebagai amir.

To make matters worse Sahara is the total opposite of Kamelia slim-figured beautiful and outgoing. Encik Imam Ekspres Archives Layanjer. Siapa Tak Nak Kahwin Umur Saya Dah Berapa Kamal Adli Dedah Punca Tak Jadi Kahwin Lepat Pisang Biodata Ikhram Juhari Pelakon Drama Setelah Terlafaznya Akad Oh Hiburan Lakonan Zeera Hidup.

Julia Farhana Marin sebagai Sahara Daler Yusuf sebagai Edry Ryzal Jaafar sebagai Alif Khaty Azian sebagai Datin Fatty Jesse Lim sebagai Mr Alex Ranjeetha sebagai Henna Natasha Elyzza sebagai Vanes Synopsis Drama Terima Aku Seadanya. Terima Aku Seadanya ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2018 arahan Eoon Shuhaini sebanyak 20 episod1 Siri ini telah diterbitkan oleh Filmscape Sdn Bhd dan telah disiarkan di saluran NTV7 melalui slot GlamaDrama bermula 2 Oktober 2018 dan episod akhir telah ditayangkan pada 29 Oktober 2018. Bakal menampilkan semula gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi sebagai teraju utama.

Episod Penuh Youtube rasmi ntv7 Sinopsis Terima Aku Seadanya Mengisahkan gadis yang pada asalnya kurus tiba-tiba menjadi gemuk dengan berat melebihi 90kg. Kini hidupnya terasa tidak aman. Bakal menampilkan pelakon hebat seperti Zara Zya dan Azlee Khairi sebagai teraju utama.

Tonton Drama Terima Aku Seadanya Episod 8. Drama Terima Aku Seadanya 2018 Ntv7. Depan kita dia ckp okay tp belakang kita kutuk2 kita gemuk.

Pemilik nama penuh Nur Dayana binti Kamsun Baharin. Drama Terima Aku Seadanya Tv3 Rancangantivi. Nazim Othman sebagai Irfan.

Sama-sama kita nantikan kemunculannya. Puteri Aishah sebagai Kamelia. Drama Seadanya Aku Lakonan Azlee Khairi Dan Zara Zya Memang Best.

Nantikan drama akan datang berjudul Seadanya Aku yang diadaptasi daripada novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya yang bakal bersiaran pada 15 Januari 2020 di slot Akasia TV3. WATAK PELAKON. Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty Azian Ranjeetha Zalfa Zin Jibob Gee Zainal Alana Amir Aril Aziz WATAK PELKON Puteri Aishah sebagai Kamelia Nazim Othman sebagai Irfan Julia Farhana Marin sebagai Sahara Daler Yusuf sebagai Edry Ryzal Jaafar sebagai Alif.

Seadanya Aku merupakan sebuah siri drama televisyen perdana Malaysia 2020 arahan Feroz Kader lakonan Azlee Khairi Zara Zya Redza Rosli dan Elvina Mohamad. Alex Khaty Azian sebagai Datin Fatty Natasha Elyzza sebagai Vanes Episod Rujukan Terima Aku Seadanya. Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz berkata hakikat yang sebenar ialah wanita yang berbadan ramping sering menjadi pilihan ramai untuk ditatap.

Pelakon Terima Aku Seadanya Nazim Othman Puteri Aishah Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty Azian Drama Terima Aku Seadanya Jumlah Episod. Kamelia a successful interior designer finds her already low self-esteem more degrading when her fiancé Edry cheated on her with her half-sister Sahara. Drama ini merupakan arahan Feroz Kader dan terbitan dibawah Country Universal Sdn Bhd.

Julia Farhana Marin sebagai Sahara. Kini berusia 28 tahun. Puteri Aishah sebagai Kamelia Nazim Othman sebagai Irfan Pelakon pembantu Julia Farhana Marin sebagai Sahara Ryzal Jaafar sebagai Alif Daler Yusuf sebagai Peter Ranjeetha sebagai Henna Jesse Lim sebagai Mr.

Tonton Terima Aku Seadanya. Kamis 02 Agustus 2018 1256 Penulis. Bukan hanya pada Nikita.

Saksikan drama terbaru di Slot Lestary TV3 Terima Aku Seadanya mulai 11 September 2019 setiap Rabu hingga Jumaat jam 900 malam selama 20 episod. Drama 28 episod ini diarahkan oleh Feroz Kader dan terbitan dibawah Country Universal Sdn Bhd. Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty Azian Ranjeetha Zalfa Zin Jibob Gee Zainal Alana Amir Aril Aziz WATAK PELKON Puteri Aishah sebagai Kamelia Nazim Othman sebagai Irfan Julia Farhana Marin sebagai Sahara Daler Yusuf sebagai Edry Ryzal Jaafar sebagai Alif.

Beliau yang cukup dikenali menerusi drama Love You Mr Arrogant bakal dipasangkan bersama aktres Zara Zya untuk drama adaptasi novel terbaharu berjudul Seadanya Aku di slot Akasia. Karya terbitan Country Universal Sdn Bhd ini turut menampilkan pelakon Elvina Mohamad Redza Rosli Dayana Roza dan ramai lagi. Sweet Nye Puteri Aishah Pelakon Kamelia di Drama Terima Aku Seadanya ntv7Like C.

Anak tunggal dalam keluarga. Zara Zya Azlee Khairi Elvina Mohamad Dayana Roza Redza Rosli Fadlan Hazim Sharifah Husna Azri Iskandar Ainina Ahmad SENARAI PELAKON Zara Zya sebagai Aufiya Azlee Khairi sebagai Zarul Elvina Mohamad sebagai Wina Dayana Roza sebagai Zureen Redza Rosli sebagai Taufik Sharifah Husna sebagai Eliza Fadlan Hazim sebagai Hadi. Kelahiran Kampung Baru Kuala Lumpur pada 1 Mei 1991.

SINOPSIS DRAMA TERIMA AKU SEADANYA NTV7. Terima Aku Seadanya Episod 1 Terima Aku Seadanya Episod 5 Youtube Terima Aku Seadanya Ialah Sebuah Siri Drama Televisyen Malaysia 2018 Arahan Eoon Shuhaini Sebanyak 20 Episod Juna Dafa. Para Pelakon Nazim Othman Puteri Aishah Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty Azian.

Sinopsis dan Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku. Terima aku seadanya Takde maknanya. Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku Azlee Khairi Zarul Zara Zya Aufiya Elvina Mohamad Wina Ahmad Redza Rosli Taufik Dayana Roza Zureen Fadlan Hazim Hadi Sharifah Husna Eliza Norish Karman Kartina Ainina Ahmad Salma Jasmin Hamid Jumah Biodata Pelakon Drama Seadanya Aku Senarai biodata teraju utama dalam drama ini.

Ternyata teror-teror semacam ini pernah terjadi sebelumnya. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Merupakan pelakon dan model yang mula bergiat dalam bidang seni sejak tahun 2009.

Feeling pressured and in the attempt of trying to win Edry back Kamelia tries to lose her weight by consuming all types of. Nama komersialnya Dayana Roza.


Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost


Seadanya Aku 2020 Episod 11 Youtube


Drama Seadanya Aku Tv3 Myinfotaip


Drama Terima Aku Seadanya Ntv7 Myinfotaip


Drama Terima Aku Seadanya Tv3 Rancangantivi


Seadanya Aku 2020 Episod 19 Youtube


Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost


Terima Aku Seadanya Nina Harith Terima Aku Seadanya Bab 2 Wattpad


Drama Seadanya Aku Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Biodata Ost


Seadanya Aku 2020 Episod 3 Otosection


Info Drama Seadanya Aku Slot Akasia Iluminasi


Seadanya Aku 2020 Episod 19 Youtube


Senarai Pelakon Sinopsis Drama Seadanya Aku Lakonan Azlee Khairi Zara Zya Youtube


Drama Terima Aku Seadanya Ntv7 Myinfotaip


Drama Seadanya Aku Tv3 Azhan Co


Sinopsis Drama Melayu Ntv7 Terima Aku Seadanya


Sebaik Solat Bacalah 2 Doa Ini Untuk Naikkan Seri Wajah Amalkan Agar Orang Sayang Lebih Orang Doa Wajah


Senarai Pelakon Drama Terima Aku Seadanya Oh Hiburan


Drama Seadanya Aku Akasia Tv3

No comments for "nama pelakon terima aku seadanya"